5 myšlenek, které nám proletí hlavou v IKEA

.


1.      Dobře, potřebuju stoličku, jen a pouze stoličku
Vzhledem k tomu, že prodejny jsou obvykle velké budovy na okraji nákupních center na periferii, většina lidí sem na začátku míří s konkrétním cílem. Stolička, nový koberec, zrcadlo do koupelny, může to být cokoli. Zajímavé je, že nikdo sem nikdy nemíří s tím, že potřebuje vonné svíčky, polštářek s losem nebo plyšovou krysu.

ikea budova.jpg
2.      Groggy, milf, bumerang, hehe
IKEA má zvláštní talent dávat svým produktům, ehm, zajímavá jména. Není jisté, jestli to jejich marketingové oddělení dělá záměrně, nebo jestli o tom skutečně nepřemýšlejí, ale v každém případě nemine jediná návštěva, při které bych neobjevila alespoň jeden produkt, který mě donutí pochybovat o údajně vysoké úrovni znalosti cizích jazyků mezi Skandinávci. 

3.      Co by se stalo, kdybych tu usnul
Obchod se snaží, aby si jejich zákazníci co nejvíce věcí vyzkoušeli, a asi každého už napadlo, jak by personál reagoval, kdyby si na jejich posteli, gauči nebo křesle krátce nebo i déle zdříml.

.

4.      Ne, tohle už doma mám
Tahle situace nastává obvykle v oddělení s drobnými doplňky. Vůbec nezáleží na tom, že máme alergii na pyl a zahubili jsme i kaktus, najednou máme dojem, že strašně potřebujeme konvičku ve tvaru slona. A uzel pro psa, kterého nemáme. A samozřejmě vonné svíčky, i když těmi, co už máme, bychom mohli provonět svatopeterskou katedrálu. Většinou nakonec podlehneme, a odcházíme s taškou plnou nesmyslů. Dost často také zapomeneme, co jsme to chtěli původně.
 ikea sklad.jpg
5.      KULIČKY!!!
Asi jediný obchod s nábytkem, do kterého tolik lidí přichází kvůli jídlu, je IKEA. Legendární jsou zejména allemansrätten, tedy kuličky z masa, podávané s brusinkovou omáčkou. I když recept je původně z Turecka, celosvětově toto jídlo proslavil právě žluto-modrý obr. Je to světlo na konci tunelu pro ty členy rodiny, které s sebou na nákup táhneme proti jejich vůli. Podobný status má i laciný párek v rohlíku nebo princeznin dort.

5 myšlenek, které nám proletí hlavou v IKEA
4.6 (92%)5
.