Jak zvýšit návštěvnost webu

Provozujete-li blog či web, je návštěvnost jednou z nejdůležitějších aspektů, o který se staráte. Jenže samo to nepůjde. Internet je zahlcený webovými stránkami a už dávno neplatí, že se obsah ke čtenáři dostane. Pokud chcete, aby se váš obsah ke čtenáři dostal, je třeba pro to něco udělat a my vám poradíme, jak na to.

1.       Titulek – základ úspěšného článku
Titulek je součástí SEO optimalizace. Nicméně jeho místo je mnohem důležitější. Titulek je první věc, kterou si čtenář přečte, proto by měl na první pohled zaujmout. Na druhou stranu by měl obsahovat také klíčové slovo, díky kterému se čtenáři daný článek zobrazí. Právě u titulku se návštěvník stránky rozhoduje, zda ji navštíví či ne, proto byste jeho tvorbě měli věnovat spoustu času.

2.       Zaměřte se na samotný obsah
Svou důležitost má samozřejmě i samotný obsah, který má být zajímavý a originální. Můžete sice napsat článek na téma, které je na internetu vyhledávané a žádané, ale pokud uživatel najde takových článků tisíc, k tomu vašemu se jen těžko dostane. Přesto byste měli přemýšlet o tématech, o kterých lidé chtějí slyšet a o které se zajímají. Příkladem jsou užitečné články typu návody a tipy, jak něco udělat, recenze na produkty či rozhovory s osobnostmi úspěšné v dané oblasti.

3.       Dostaňte vás obsah k uživatelům
Obsah se k návštěvníkům nedostane sám, budete mu muset pomoct, a to pomocí sociálních sítí a sdílení. Obsah se dostane k většímu množství uživatelů a oni jej mohou mezi sebou navzájem sdílet, komentovat a obsah tak bude zajímavější.

4.       Text strukturujte
Nikomu se nechce číst sáhodlouhý text bez odstavců, odrážek a mezititulků. V textu tedy vytvářejte nadpisy, důležité informace zvýrazňujte. Důležité jsou i obrázky či videa související s tématem. Snažte se text strukturovat do odstavců, odrážek a používat můžete i číslování.

Další tipy, které vám pomohou zvýšit návštěvnost webu:
·         V textu odkazujte na věrohodné stránky mimo váš web
·         Nabízejte obsah zdarma
·         Využijte email marketing
·         Vytvořte si vlastní analýzu klíčových slov