Přenechte starosti se stěhováním profesionálům

Pokud jste v situaci, kdy vaši kancelář, salon, či obchod čeká v nejbližší době stěhování, jistě přemýšlíte, jak vše co nejrychleji zvládnout, aniž byste museli odvolávat k výpomoci zaměstnance z jiných pracovišť, či složitě obstarávat firemní vozidla, která navíc bývají velmi vytížená. Všech starostí vás zbaví stěhování firem Praha, jejichž služby využívají s oblibou i mimopražští zákazníci. společnost je připravena i k převozu vašeho vybavení do zahraničí. A co tedy předchází k rychlému a bezproblémovému přemístění vaší firmy?

Dohoda-podání rukou

• navštivte naše stránky a vyplňte poptávkový formulář, na jehož základě vám vypracujeme návrh objednávky.

• pokud budete s návrhem souhlasit, vyplňte objednávkový závazný formulář, jehož přijetí vám zpětně potvrdíme a tímto také dokládáme uzavření smlouvy mezi poskytovatelem a zákazníkem (kromě tohoto typu smlouvy lze uzavřít i v písemné podobě).

• v případě stěhování větších sekcí firem, doporučujeme návštěvu našeho technika, který předběžnou prohlídkou přispěje k usnadnění a k urychlení přesunu vybavení. Jedná se zejména o problém dostatku obalového materiálu, kterým ne všichni disponují v dostatečné míře. Proto při návštěvě našeho pracovníka rovnou objednejte například krabice, lepící pásky, bublinkové fólie a další obaly, zabezpečující bezpečný přesun zejména kancelářské techniky.

• jestliže nechcete zbytečně zasahovat do chodu provozu, vycházíme vám vstříc nabídkou stěhování o víkendech, či ve večerních hodinách
regál stojící v prázdné hale

• nemějte obavy ani z velkých, či těžkých kusů nábytku. Stoly z konferenčních sálů, regály, či pulty, nejsou pro nás překážkou! Po rychlé demontáži je opět na novém místě sestavíme. Všechny zabalené předměty navíc opatřujeme kódy vztahující se k danému pracovnímu místu, takže vše je po přemístění přehledné a na svém místě.

• Celý průběh daného stěhování zaštiťujeme pojistkou do výše tří milionů, popřípadě jednorázovou pojistkou při stěhování cennějších předmětů.